top of page

Osnovni pojmovi​

Na osnovu odredbi člana 12. i 26. Zakona o zaštiti potrošača Kesa ne treba d.o.o. donosi Opšte uslove kupovine koji se primenjuju u postupku poručivanja, plaćanja, dostavljanja i reklamacije proizvoda iz prodajnog asortimana ponuđenog na Easy Kicthen internet sajtu www.easykitchen.rs.

Porudžbina i pretplata - ponuda Kupca da mu proda proizvod odabran na veb stranici prodavca. Pretplata može uključivati jednu ili više isporuka proizvoda.

Isporuka je usluga Prodavca koja Kupcu prenosi Proizvode naručene na internet sajtu.

Kupac - svako lice koje namerava da izvrši ili je naručilo robu preko internet stranice na app.easikitchen.rs, easikitchen.rs i njenih poddomena, na e-mail adresu, putem instant mesindžera ili telefonom.

Program ishrane bez zamene (ili „Setovi nedelje“) - Proizvod koji Kupac odabere na Sajtu, bez unošenja izmena u Proizvod koji nudi Prodavac. Program obroka sa zamenama (ili „Meni nedelje“) - Proizvod koji Kupac bira na Sajtu, uz moguće izmene u Proizvodu koji nudi Prodavac, na osnovu njegovih preferencija.

Prodavac - Kesa ne treba d.o.o, PIB 113974128, MB 21951927, koji je Prodavac Robe, prodaje i isporučuje Robu Kupcu u skladu sa ovim Ugovorom.

Internet sajt – internet sajt prodavca na easykicthen.rs

Ugovor - ovaj sporazum između Prodavca i Kupca, koji ima snagu sporazuma o pripajanju. Aktuelna verzija ugovora je objavljena na sajtu na linku: easykitchen.rs/

Proizvod – prehrambeni proizvodi, srodni proizvodi i usluge, čija se prodaja vrši prema uzorcima predstavljenim u internet prodavnici na easykitchen.rs

 

1. Opšte odredbe i predmet ugovora

1.1. Prodavac nudi Kupcu kupovinu Proizvoda iz kataloga preko Sajta, putem telefonskih kanala, putem e-pošte, društvenih mreža i instant mesindžera, sklapanjem ugovora o maloprodaji na daljinu pod uslovima ovog ugovora.

1.2. Kupac kupuje Proizvod za lične, porodične, kućne i druge potrebe koje nisu vezane za poslovne aktivnosti.

1.3. Ugovor se priznaje kao prihvaćen od strane Kupca od momenta kada Kupac postavi Porudžbinu na Sajtu, kao i od trenutka kada Kupac prihvati Narudžbu putem e-pošte, društvenih mreža i instant mesindžera.

1.4. Ugovor stupa na snagu od momenta prihvatanja od strane Kupca ili od trenutka kada Kupac postavi prvu Porudžbinu na Sajtu i važi do povlačenja prihvatanja Javne ponude.

1.5. Prodavac ima pravo da ustupi ili na drugi način prenese svoja prava i obaveze koje proizilaze iz njegovog odnosa sa Kupcem na treća lica.

1.6. Uslove Ugovora Prodavac može jednostrano promeniti bez obaveštavanja Kupca. Nova verzija Ugovora stupa na snagu 3 dana nakon objavljivanja na Sajtu.

1.7. Vlasništvo nad Robom koju je naručio Kupac prelazi na njega po prijemu Robe, ali ne pre nego što je Robu u potpunosti platio Kupac.

1.8. Mesto zaključenja ugovora po ovom ugovoru je lokacija Prodavca.

1.9. Kupac ima pravo da ima samo jedan nalog u sistemu usluga Easy Kitchen. Kreiranje više naloga za dobijanje pogodnosti lažnim predstavljanjem predstavlja kršenje ovih Pravila i može dovesti do momentalnog blokiranja svih dodatnih naloga Kupca.

2. Uslovi za slanje i otkazivanje porudžbine proizvoda

2.1. Kupac ima pravo da kupi Proizvod naručivanjem preko Sajta, putem e-pošte, društvenih mreža i instant mesindžera.

2.2. Prodavac na sajtu pruža Kupcu informacije o potrošačkim svojstvima Proizvoda.

2.3. Kupac je dužan da se unapred konsultuje sa lekarom specijalistom u vezi sa prisustvom mogućih medicinskih kontraindikacija za Narudžbu, uključujući alergije, trudnoću, dijabetes.

2.4. Da bi razjasnio potpune informacije o Proizvodu, Kupac mora kontaktirati Službu za korisničku podršku pre nego što naruči porudžbinu putem ćaskanja na Sajtu, putem e-pošte, instant mesindžera ili društvenih mreža brenda Easi Kitchen.

2.5. Davanjem Narudžbe robe u internet prodavnici, Kupac potvrđuje da je upoznat sa njihovim sastavom.

2.6. Prodavac obezbeđuje dostupnost Proizvoda predstavljenih na Sajtu u svom skladištu.

2.7. Fotografije koje prate Proizvod su približne ilustracije i mogu se razlikovati od stvarnog izgleda Proizvoda.

2.8. Kesa ne treba d.o.o. nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u zakonskom roku od 14 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo Vam vratiti novac. 

2.9. Dostupnost proizvoda prikazana na internet stranici može se razlikovati od realnog stanja zaliha. Tačno stanje zaliha tj dostupnost se može utvrditi slanjem upita na email info@easykitchen.rs

2.10. Ako se Roba koju je naručio Kupac ne nalazi u skladištu Prodavca, ovaj ima pravo da isključi navedenu Robu iz Narudžbe ili otkaže Narudžbu Kupca tako što će o tome obavestiti Kupca slanjem odgovarajuće e-pošte na adresu koju je Kupac naveo prilikom registracije. ili pozivom operatera Službe za korisničku podršku.

2.11. U slučaju otkazivanja u potpunosti ili delimično unapred plaćene Porudžbine, cenu otkazanog Proizvoda Prodavac vraća Kupcu na način na koji je Proizvod plaćen.

2.12. O statusu poslate Porudžbine Prodavac obaveštava Kupca telefonom, e-poštom, SMS-om ili mesindžerom.

2.13. Prodavac preporučuje Kupcu da odmah odgovori na pozive na broj telefona, instant messenger-a ili e-mail naveden u Narudžbini, da se uveri da nema oštećenja na robi i njenom pakovanju po prijemu, odmah prebaci robu u prostoriju koja obezbeđuje pravilno skladištenje. - temperatura, vlažnost i sadržaj vlage, na primer, frižider ili zamrzivač.

2.14. Kupac ima pravo da izvrši izmene u svojoj Narudžbini u skladu sa uslovima ovog ugovora, i to: najkasnije 2 (dva) dana pre datuma isporuke odabranog u porudžbini.

2.15. Kupac ima pravo da promeni datum isporuke, vreme i adresu isporuke, sastav porudžbine, fokusirajući se na dostupne prehrambene artikle, broj telefona, otkaže ili zamrzne porudžbinu najkasnije do 18.00 časova po srpskom vremenu 2 (dva) dana pre isporuku samostalno u svom ličnom nalogu ili putem instant mesindžera, e-pošte i društvenih mreža, međutim u ovom periodu Prodavac ne garantuje dostupnost svih jela na meniju i mogućnost zamene.

2.16. Promene narudžbine se mogu izvršiti putem ćaskanja na Sajtu, e-pošte, instant mesindžera i društvenih mreža brenda Easi Kitchen.

2.17. Promene Narudžbe se smatraju izvršenim nakon što Kupac dobije potvrdu od Prodavca da je odgovarajuća promena izvršena putem komunikacionog kanala koji Kupac koristi da zahteva izmene.

3. Uslovi i postupak registracije redovne pretplate

3.1. Kupac ima pravo da se prijavi za redovnu Pretplatu sa automatskom registracijom novih Narudžbi i zaduženjem sredstava u skladu sa parametrima definisanim prilikom registracije takve pretplate. Ova pretplata daje popust od 10% na sve isporuke i ne može se kombinovati sa drugim ponudama.

3.2. Prodavac šalje Kupcu obaveštenje o sledećem otpisu za redovnu pretplatu jedan dan pre datuma otpisa na mejl ili broj telefona koji je Kupac naveo prilikom registracije pretplate.

3.3. Da bi otkazao redovnu pretplatu, Kupac mora da obavesti Prodavca telefonom na Sajtu, putem e-pošte, društvenih mreža i instant mesindžera.

4. Postupak plaćanja i vraćanja novca po Nalogu

4.1. Kesa ne treba d.o.o.  je u sistemu PDV-a. Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. Iskazana je ukupna cena sa PDV-om. Cena je po kompletu i po porciji. Svako jelo ima naznačeni broj porcija. Ukupna cena proizvoda zavisi od broja porcija koje je Kupac izabrao.

4.2. Kupac ima pravo da robu plati na jedan od sledećih načina, uz prethodno dogovoreno sa Prodavcem: bezgotovinsko plaćanje bankovnim karticama, gotovinsko plaćanje kurirskoj službi, bezgotovinsko plaćanje bankovnim transferom na žiro račun Prodavca.

4.3. Novčani račun za plaćenu Robu se šalje Kupcu na e-mail adresu navedenu prilikom Narudžbe ili se stavlja u paket uz narudžbu.

4.4. Prodavac ne čuva podatke o bankovnim karticama korišćenim za plaćanje Robe. Servisiranje plaćanja bankovnim karticama vrši vik.com plaćanja i/ili servis Alta Pai, koji obezbeđuje zaštitu podataka u skladu sa važećim zakonima.

4.5. Uslovi plaćanja se utvrđuju u trenutku davanja Narudžbe.

4.6. Za bezgotovinsko plaćanje: Narudžbina se mora platiti do 18.00 po moskovskom vremenu 2 dana pre isporuke ili putem POS terminala za dostavu kurira.

4.7. Kupac ima pravo da odbije Naručenu robu u bilo kom trenutku, ali najkasnije do 18.00 časova po moskovskom vremenu 2 (dva) dana pre isporuke, Kupac nema pravo da odbije plaćenu Porudžbinu. Roba odgovarajućeg kvaliteta se ne može zameniti niti vratiti.

4.8. Kupac, u dogovoru sa Prodavcem, ima pravo da promeni Narudžbu. Takva izmena mora biti izvršena najkasnije do 18.00 časova po srpskom vremenu, Beograd 2 (dva) dana pre isporuke. Štaviše, ako je plaćanje izvršeno bankovnim transferom, Prodavac usklađuje plaćanje vraćanjem dela sredstava na bankovni račun Kupca ili izdavanjem zahteva za doplatu.

4.9. Prilikom kupovine Pretplate za više Isporuka u isto vreme, Kupac ima pravo da odbije sledeće isporuke pod uslovima ovog Ugovora. Sredstva za pretplatu za nekoliko Isporuka koje je Kupac uplatio i otkazao vraća Prodavac umanjen za cenu ranije isporučene Robe pod takvom pretplatom. U ovom slučaju, cena ranije isporučene Robe se obračunava na osnovu cene pretplate sa jednom Isporukom, koja je važila u trenutku registracije Pretplate za više Isporuka.

4.10. U slučaju da je Roba isporučena na adresu iu rokovima utvrđenim u Narudžbini, ali nije isporučena Kupcu iz razloga van kontrole Prodavca (odbijanje Kupca da prihvati Robu odgovarajućeg kvaliteta; Kupac pogrešno naznačio adresu prilikom naručivanja, u zakazano vreme u roku od 15 minuta na navedenoj adresi niko nije primio Robu i istovremeno se niko nije javio na broj telefona naveden prilikom naručivanja i sl.). Prodavac ima pravo da zahteva od Kupca nadoknadu punog troška odbijene Robe. Ako je plaćanje izvršeno bankovnim transferom, Prodavac ne vraća novac. Ako je plaćanje trebalo da bude izvršeno u gotovini, Prodavac ima pravo da zahteva od Kupca da plati punu cenu Robe koja nije prihvaćena i da odbije plaćanje u gotovini prilikom naknadnih porudžbina.

4.11. U slučaju ponovljene isporuke Narudžbe iz razloga koji su van kontrole Prodavca (Kupac je pogrešno naveo adresu prilikom naručivanja, promenio vreme isporuke posle 18:00 dan pre isporuke, u zakazano vreme u roku od 15 minuta na navedenu adresu , niko nije prihvatio Robu i istovremeno se niko nije javio na broj telefona koji je naveden tokom Narudžbe itd.), Kupac plaća ponovnu isporuku u iznosu od 400 RSD. Plaćanje se vrši bankovnim transferom pre nego što Kupac primi porudžbinu.

4.12. Ukoliko se otkriju nedostaci kod određenih prehrambenih proizvoda koji su uključeni u Robu, Kupac ima pravo, po svom izboru, da zahteva zamenu te Robe robom adekvatnog kvaliteta ili srazmerno smanjenje nabavne cene. Umesto iznošenja ovih zahteva, Kupac ima pravo da odbije kupljenu Robu i zahteva povraćaj uplaćenog iznosa za Robu. U ovom slučaju, Kupac, na zahtev Prodavca i o njegovom trošku, mora vratiti primljenu robu neodgovarajućeg kvaliteta.

4.13. Prodavac se u svojim postupcima rukovodi ZAKONOM o zaštiti potrošača "Službeni glasnik RS", broj 88 od 11. septembra 2021 o povraćaju novca za Proizvode neodgovarajućeg kvaliteta od momenta ispoljavanja odgovarajućeg zahteva. Reklamacije u vezi sa kvalitetom Proizvoda Kupac može podneti Prodavcu tokom roka trajanja sastojaka uključenih u Proizvod.

4.14. Za povraćaj sredstava, Kupac mora da pošalje zahtev u pisanoj formi na support@easykitchen.rs navodeći: razlog za vraćanje i kontakt podatke (broj telefona, ime i prezime, imejl).

4.15. U slučaju plaćanja Robe karticom, sredstva se vraćaju na karticu kojom je izvršeno plaćanje. Period povraćaja sredstava zavisi od banke koja je izdala karticu i nije duži od 10 dana.

4.16. Prodavac ima pravo da Kupcima omogući popuste na Proizvode na način i pod uslovima koje odredi Prodavac. Popusti su obezbeđeni u vidu promotivnih kodova i odloženih popusta (povraćaj novca i bonusi). Prilikom naručivanja, Kupac ima pravo da koristi samo jednu vrstu popusta. Prodavac ima pravo da odbije da obezbedi odloženi popust ako je Kupac koristio popust koristeći promotivni kod prilikom davanja porudžbine. Popusti se ne mogu kombinovati u jednoj porudžbini.

4.17. Ako Kupac otkaže porudžbinu izvršenu korišćenjem popusta koristeći promotivni kod, onda ponovna upotreba takvog promotivnog koda za ovog Kupca nije dozvoljena.

4.18. Ako Kupac otkaže u celini ili delimično Porudžbinu izvršenu korišćenjem odloženog popusta (povraćaj novca ili bonusa), tada se prilikom vraćanja novca od iznosa koji treba vratiti, zadržava iznos preplaćenog odloženog popusta.

4.19. Prilikom naručivanja, Kupac ima pravo da dobije popust na odabrani Proizvod koristeći samo jedan promotivni kod, uz 100% uplatu Porudžbine.

4.20. Prilikom naručivanja na rate, popusti uz korišćenje promotivnog koda se ne primenjuju.

4.21. U slučaju kršenja tačke 1.9 ovih Pravila, Prodavac ima pravo da blokira mogućnost korišćenja navedenih/korišćenih brojeva telefona/e-mail adresa/bankovnih kartica takvog Kupca u sistemu usluga Easy Kitchen u budućnosti za korišćenje bonusa i /ili za primenu promotivnih kodova i/ili za porudžbine uopšte.

5. Uslovi i postupak isporuke

5.1. Vreme, cenu, proceduru i druge uslove isporuke robe dogovaraju Prodavac i Kupac na sajtu, u mobilnoj aplikaciji, telefonom ili mejlom. Kupac se obavezuje da prihvati Robu u vreme i adresu koja je navedena u Narudžbini.

5.2. Uslovi isporuke su objavljeni na linku: easykitchen.rs.

5.3. Prodavac isporučuje naručeni Proizvod Kupcu putem dostavne službe, osim ako se drugačije nije dogovorio telefonom, veb interfejsom ili e-poštom. Prodavac ima pravo da uključi treća lica u Isporuku.

5.4. Ukoliko se roba isporučuje trećem licu, Kupac garantuje da to lice ima ovlašćenje upisano u punomoćju.

5.5. Rizik od slučajnog gubitka ili slučajnog oštećenja Robe prelazi na Kupca od trenutka kada mu se Narudžba prenese.

5.6. Kupac je saglasan da prihvata pozive operatera i kurira Službe dostave, kao i SMS poruke i mejlove, u vezi sa izvršenjem Porudžbine, na brojeve telefona koje je naveo prilikom slanja Porudžbine.

5.7. U trenutku naručivanja, Kupac je dužan da Prodavcu dostavi tačne podatke o adresi za dostavu, kao i da obezbedi slobodan i nesmetan pristup zaposlenom u Službi isporuke ili licu koje ona ovlasti na adresu koju je odredio kupac.

 

6. Razmena poruka

6.1. Kupac je saglasan da prima informacije, uključujući reklamne poruke, od Prodavca putem e-pošte i mobilnog telefona Kupca.

6.2. Kupac ima pravo da odbije primanje reklamnih i drugih informacija tako što će o svom odbijanju obavestiti Prodavca putem telefona, mejla, društvenih mreža i instant mesindžera navedenih na sajtu easykitchen.rs.

6.3. Servisne poruke koje informišu Kupca o Porudžbini i fazama njene obrade šalju se automatski i Kupac ih ne može odbiti.

6.4. Prodavac ima pravo da snima telefonske razgovore sa Kupcem ili njegovim zastupnikom, na šta ga upozorava neposredno pre početka snimanja tokom telefonskog razgovora. Snimak poziva se može koristiti za proveru kvaliteta usluge.

6.5. Kupac ima pravo da odbije snimanje telefonskog razgovora prekidanjem istog.

6.6. Prodavac ne garantuje odsustvo tehničkih kvarova u radu Sajta, kvarova ili drugih problema telefonskih, optičkih i kablovskih mreža ili usluga, računarskih sistema, servera ili provajdera, računarske ili telefonske opreme, softvera.

6.7. Strane se oslobađaju odgovornosti za potpuno ili delimično neispunjavanje obaveza iz ovog Ugovora ako je takvo neispunjavanje posledica nereda, zabrana radnji nadležnih organa, elementarnih nepogoda, požara, katastrofa, udesa, kvarova na telekomunikacionim i električnim mrežama, radnji. zlonamernih programa, kao i nepoštenih radnji trećih lica u cilju dobijanja neovlašćenog pristupa ili onemogućavanja softverskog ili hardverskog sistema.

7. Sadržaj na sajtu

7.1. Sve fotografije i tekstovi na sajtu pripadaju Prodavcu i ne mogu ih koristiti treća lica bez pismene dozvole Prodavca.

Informacije o prodavcu

Kesa ne treba d.o.o.

Veternik, Ive Lole Ribara 59

PIB 113974128

MB 21951927

0695661130

bottom of page